Mitä hemmetin ideaa niissä itse asiassa edes on? Kirjoittaa nyt jotain julkista päiväkirjaa nettiin ja leikkiä tärkeää.

"Siis moikka mussukat! Oon siis aivan mielettömän pahoillani tästä pitkästä tauosta mun postauksissa, mutta mulla on siihen hyvä syy! Oon ollut ihan SUPERkiireinen kaikkien työjuttujen kanssa, ja sit ollaan käyty vähän edustamassa tyttöjen (tsekatkaa muuten niiden blogit, superihanaa matskua, linkkiä alempana, vink vink! ;) kanssa tuolla Tigerissa ja Onnelassa ja semmoista kaikkea ihanaa! Mutta NYT, päivän asuun! Sitähän te kaikki pikku nolifet mussukat ootte kieli pitkällä oottaneetkin! Siis housut on hooämmästä, ne makso 19,95, ja oon AIVAN MIELETTÖMÄN TYYTYVÄINEN NIIHIN, siis aivan mielettömän tyytyväinen! Mieletöntä!

 

Toppi on New Yorkerista, siellä on siis MIELETTÖMÄT alennukset meneillään! Kengät on ulkomailta, ja siis NIIHIN mä vasta olenkin mielettömän tyytyväinen, koska oon siis valehtelematta 10 vuotta etsinyt Täydellisiä Mussukoita (=kengät) enkä oo mistään löytänyt. KUNNES sitten eräällä ulkomaanreissulla näkökenttääni osui täydelliset ihanuudet ja ne oli must have! Näillä rakkailla oli hintaa 495 euroa, mutta tuleehan ne olemaan käytössä yhden syksyn ajan eli ei se raha hukkaan mene! Nyt tämä shopaholic (hihi!) vetäytyy tuonne sängyn puolelle. Kauniita unia mussukat ja palataan!"

 

.......WTF?