Jotkut asiakaspalvelijat palvelisivat asiakkaita parhaiten pysymällä poissa näiden silmistä.

Bussikuskeissa on harmillisen paljon niitä, jotka luulevat ettei maailmassa ole muuta työtä kuin bussin ajaminen, vaikka se niin paljon vituttaakin. Siispä nämä alalle sopimattomat perslävet istuvat tiukasti tämän työn äärellä vuodesta toiseen pilaamassa päiviä.

Minulla on vielä suunnitteilla Maailman Paras Vittuilutekniikka tällaisia persläpiä kohtaan, ihan noin yleisestikin. Vielä en ole keksinyt maailman mojovinta tapaa antaa potut pottuina, mutta vielä minä sen keksin.

*************************************************************************************************************

Jotkut kassamyyjät eivät tajua, että asiakasta moikataan ja katsotaan silmiin. Tällaisen myyjän asiakkaana minun olisi tehnyt mieli tehdä jotain, mitä en tässä julkisessa blogissa aio kertoa...

 

...

Ja hei myyjät, lopettakaa sen maailman vittumaisimman kysymyksen kysyminen: 

"Tarvitsetko kuittia?" Usein tätä kysymystä siivittää vielä sellainen typerä "ethän sinä sitä kuitenkaan tarvitse" -hymy. 7fe75bd450-normal.jpg 

 

Mutta tiedoksi sinulle myyjä: sinä et kysy sitä, sinä annat sen automaattisesti. Asiakas osaa kieltäytyä kuitista halutessaan. 

Vaikka en minä sitä kuittia oikeastaan usein edes halua, niin tällaisen kysymyksen esittävän myyjän kohdalla mieleni tekee sanoa, että kyllä, minä TARVITSEN sen perkeleen kuitin enemmän kuin mitään tässä maailmassa, joten anna se tänne ja ole hiljaa!

 

Nyt minä menen sänkyyn makaamaan ja miettimään maailman menoa. Hyvää illanjatkoa!