Ja etenkin pikkukakaroiden vanhemmat. Voi vittu. 


Joka kirottu viikonloppu allekirjoittanut saa herätä ulkoa kantautuvaan vittumaiseen kailotukseen. Kailotus on peräisin kakaroitaan ulkoiluttavien vanhempien leipälävistä. Ja mikä pahinta; ne vanhemmat eivät edes huuda.


Siis miten vitun kova puheääni joillain ihmisillä voi olla??????


Antakaa minun kaikki kestää. 


Lapsethan ovat siitä vittumaisia olentoja, että heille ei mene puhe jakeluun kerrasta. Siispä kailottavat vanhemmat toistavat samoja asioita yhä uudestaan ja uudestaan ja koko pihamaa raikaa; "Ei, Niilo-Nestori ei, tule takaisin! Niilo-Nestori, nyt tottele! Ei, Niilo-Nestori ei!" "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääää!!!!!!!!!!! BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!! RRRAAAAAAAAAAAAAAA!!!!" "No niin Niilo-Nestori, lopetas nyt, tule tänne, älä mene sinne. NIILO-NESTORI!!!!!!"

Välissä saamme kuunnella pihaan rinkiin kokoontuneiden vanhempien juoruja ja sitten taas sama Niilo-Nestorin toruminen ja rääkyminen jatkuu.


Vittu. Turpa kiinni.


Niilo-Nestorista puheenollen, jotkut etunimet ovat häiritseviä. Häiritseviä siinä mielessä, että ne sopivat vain ja ainoastaan söpöille (tai olevinaan söpöille) pikku vauveleille. Kuvittele karski 30 v. tatuoitu äijä, joka esittelee itsensä koko nimellä; "Mä oon Manu Elmeri Järvinen"

Tai samanikäinen bisneslookiin pukeutuva nainen; "Moi, minä olen Lumi Kukka-Maaria Oksanen"

Vaikka jos ihan rehellisiä ollaan, niin nuo Manut, Elmerit ja Kukka-Maariat voitaisi jättää kokonaan antamatta yhtään kenellekään, niin säästyttäisiin monilta itkuilta.


Nyt minua väsyttää ja on tylsää kuin... en keksi mitään vertausta, mutta oli miten oli, todella tylsää joka tapauksessa. Nyt minä laitan itseni ihmisen näköiseksi ja sitten jatkan tylsistymistä. 


Tylsää päivänjatkoa rakkaille faneilleni!